A great place to work
vzw Werken Glorieux, met 1.200 medewerkers de grootste werkgever van Ronse, is actief in 3 sectoren nl. gezondheidszorg, ouderenzorg en kind- en jeugdzorg. Ondersteund door een multidisciplinaire aanpak, biedt Werken Glorieux kwalitatief hoogstaande zorg aan alle leeftijden. Onze grootste instelling binnen de gezondheidszorg is het az Glorieux, een sterk regionaal ziekenhuis met 404 bedden, waarvan 56 bedden voor daghospitalisatie. Sinds 2003 behoort het ziekenhuis tot het Vlaams Ziekenhuisnetwerk KU Leuven. Zo bieden we 3 medische centra aan te Avelgem, Opbrakel en Lessen. Bovendien hebben we één van de grootste niercentra van Vlaanderen. Op vlak van ouderenzorg bieden we diverse woon– en zorgcentra aan te Ronse en Maarkedal. Binnen kind– en jeugdzorg zijn we voorzien van een NOK centrum en kinderverblijf.
We zijn op zoek naar een logistiek assistent die onze afdeling D1 en D2 kan komen versterken!
$ads={1}
Jouw uitdaging
Je staat – onder leiding van de hoofdverpleegkundige en in nauwe samenwerking met je multidisciplinaire team – in voor een optimale zorg voor de patiënt. Je biedt specifiek ondersteuning in volgende taken:
- Het voorbereiden en bedelen van de dranken en maaltijden
- Patiëntenvervoer op de afdeling zelf
- Het afdelingsstockbeheer van het medisch materiaal (aanvullen verzorgingskar,…)
- Opmaak bedden en opschik kamer
- De begeleiding van patiënten bij opname en ontslag (helpen met bagage,..)
- Het instaan voor een kwalitatieve, veilige en ergonomische omgeving
- Het meehelpen om de afdeling op orde te houden
Jouw talent
- Je beschikt over het diploma van het secundair onderwijs en beschikt over het attest van logistiek assistent of bent bereid deze te volgen
- Je werkt accuraat, je stelt je dienstverlenend en flexibel op
- Je bent betrouwbaar, stressbestendig, contactvaardig en discreet
- Je kan organiseren, prioriteiten stellen en je werk zelfstandig organiseren
- Je beschikt over een operationele talenkennis Nederlands en Frans
Onze pluspunten
- Je krijgt boeiende & gevarieerde uitdagingen met ruimte voor initiatief en zelfstandigheid
- Een stimulerende werkomgeving waarin menselijke contacten en professionaliteit voorop staan
- Een deeltijds of voltijds vast contract van onbepaalde duur
- Startdatum: in onderling overleg
- Verloning volgens de officiële ziekenhuisbarema’s met overname van anciënniteit
- Een degelijk personeelsstatuut met extralegale voordelen: voordelige hospitalisatieverzekering, tussenkomst in vervoersonkosten, fiets- en/of stapvergoeding, maaltijden aan voordelige prijs voor personeelsleden en bijkomende verlofdagen.
Bijkomende informatie
Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij mevr. Sabine Teirlinck, zorgmanager (055 23 36 31).