Functieomschrijving
Als finance administrator ondersteun je het finance team. Je bent een belangrijke schakel in het kwalitatief opvolgen en ondersteunen van onze financiële en administratieve processen.
Boekhouding van A tot Y
- Het (mede) beheren van de digitale facturatie en betalingen.
- Inboeken aan- en verkoopfacturen.
- Opvolgen en uitvoeren betalingen.
- Credit- en debiteurenbeheer.
- Voorbereiding BTW-aangiftes.
- Voorbereiding afsluitingen.
- Het verzorgen van financiële en andere briefwisselingen.
- Het aanvullen van de databases en het ondersteunen bij het maken van extracomptabele rapporten.
Administratieve taken
- Algemeen secretariaatswerk.
- Loonadministratie.
- Het aanvragen van alle documenten of attesten om deel te nemen aan openbare aanbestedingen of wedstrijden.
- Nazicht van onkostenota’s en het kwalitatief beheren van dit proces.
- Assistentie in het beheren van verzekeringspolissen en schadedossiers.
- Assistentie in het administratief opvolgen van fleet waaronder de interne communicatie.
Wie zoeken we
- Een diploma in een financiële richting.
- Een passie voor finance en een hoog teamplayer gehalte.
- De nodige analytische skills om autonoom en accuraat te werken.
- Een zeer goede kennis MS Office.
- Kennis Exact is een pluspunt.
- Perfect Nederlandstalig – zeer goede kennis Engels en Frans.