Allround Finance Administrator (part time)


 

Functieomschrijving

Als finance administrator ondersteun je het finance team. Je bent een belangrijke schakel in het kwalitatief opvolgen en ondersteunen van onze financiële en administratieve processen.


Boekhouding van A tot Y

  • Het (mede) beheren van de digitale facturatie en betalingen.
  • Inboeken aan- en verkoopfacturen.
  • Opvolgen en uitvoeren betalingen.
  • Credit- en debiteurenbeheer.
  • Voorbereiding BTW-aangiftes.
  • Voorbereiding afsluitingen.
  • Het verzorgen van financiële en andere briefwisselingen.
  • Het aanvullen van de databases en het ondersteunen bij het maken van extracomptabele rapporten.


Administratieve taken

  • Algemeen secretariaatswerk.
  • Loonadministratie.
  • Het aanvragen van alle documenten of attesten om deel te nemen aan openbare aanbestedingen of wedstrijden.
  • Nazicht van onkostenota’s en het kwalitatief beheren van dit proces.
  • Assistentie in het beheren van verzekeringspolissen en schadedossiers.
  • Assistentie in het administratief opvolgen van fleet waaronder de interne communicatie.

Wie zoeken we

  • Een diploma in een financiële richting.
  • Een passie voor finance en een hoog teamplayer gehalte.
  • De nodige analytische skills om autonoom en accuraat te werken.
  • Een zeer goede kennis MS Office.
  • Kennis Exact is een pluspunt.
  • Perfect Nederlandstalig – zeer goede kennis Engels en Frans.

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال