"Werken bij deze klant is jezelf kunnen zijn. De waarden stromen als het ware door je aderen". Onze klant is een zeer grote speler binnen de dienstverlenende sector met West-Vlaamse roots. Enkele cijfers: 2000 collega's die vanuit 60 kantoren 70.000 kmo's en 200.000 kleine zelfstandigen ondersteunen. Deze medewerkers staan in voor een volledige dienstverlening van A tot Z, van opstart tot stopzetting van de onderneming. Wat nog in het oog springt bij onze klant?
- Ze streven naar innovatie en blijven optimalisaties uitvoeren
- Schoolverlaters krijgen een kans om zich verder te ontplooien
$ads={1}
- Door de vlakke structuur worden er situaties gecreëerd waarbij managers een boterhammetje eten tijdens vergaderingen (lachen geblazen dus)
- Ze hebben oog voor diversiteit binnen de verschillende teams
- Kleine gelukjes worden hoog in het vaandel gedragen: een cadeautje met de feestdagen, organisatie van de dag van de medewerkers, een bloemetje hier en daar...
Functiebeschrijving
Voor deze vacature als Klantenadviseur Preventie & Welzijn inHasselt, sta je in voor het volgende:
- Je staat in voor de planning van 2 a 3 artsen
- Je organiseert met de klant medische onderzoeken
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten waarvoor je aan de slag gaat
- Je neemt hen mee in het verloop van de komst van een bedrijfsarts, wat mogen de klanten verwachten
- Je maakt offertes op voor de klant en volgt deze op
- Al het nodige materiaal wordt door jou besteld
- Als het medisch onderzoek is afgelopen, maak je ook een correcte factuur op en bezorg je deze aan de klant
Functie-eisen
Iedere medewerker binnen dit bedrijf, voelt de drie waarden door hun bloed stromen. 1. Het zijn ondernemende, hands-on mensen, die graag initiatief nemen, de handen uit de mouwen steken en meedenken in mogelijkheden. Levenslang leren en expertise uitbouwen in sociale wetgeving is voor hen een passie en niet van 'moeten'. 2. Ze gaan geen enkele uitdaging uit de weg maar gaan tot het uiterste om een oplossing te vinden voor hun klanten. Een professionele service en vlotte communicatie in begrijpbare (mensen)taal is hun gave. 3. De collega's steken niets onder stoelen of banken, maar kunnen gewoon zichzelf zijn binnen het team. De communicatielijnen zijn transparant, open en eerlijk met oog voor wederzijds respect. Denk je bij deze omschrijving bij jezelf 'yes, dat ben ik ?' blijf dan niet bij de pakken zitten.
Arbeidsvoorwaarden
- een onmiddellijk vast contract
- een voltijdse tewerkstelling van 38 uur per week met glijdende uren
- de mogelijkheid om na de opleiding en in samenspraak met jouw team een 4/5de tewerkstelling aan te vragen
- een regime waarin je 3 dagen per week van thuis uit kan werken (60% op maandelijkse basis / na de opleiding)
- 32 verlofdagen / jaar, vrij op te nemen
- een vast bruto maandloon afhankelijk van jouw ervaring
- een loonbonus van max. €1900 bruto / jaar
- netto-onkosten van €40 / maand
- maaltijdcheques van €8
- ecocheques van €250 / jaar
- hospitalisatieverzekering
- groepsverzekering van 6%
- terugbetaling van kosten openbaar vervoer (100%)
- laptop & headset
- een extra scherm na de opleidingsperiode in functie van thuiswerk
- cafetariaplan (extra verlofdagen, elektrische fiets, dental care, gsm, airpods...)